loading...
سایت جامع و تفریحی پت و مت

admin بازدید : 123 دوشنبه 28 اسفند 1391 نظرات (0)

دلم می خواهد نامت را صدا کنم
یک طور دیگر
جوری که هیچ کس صدایت نکرده باشد
یک طور که هیچ کس را صدا نکرده باشم
دلم می خواهد نامت را صدا کنم
یک طور که دلت قرص شود که من هستم
یک طور که دلم قرص شود که با بودن من ، تو هم هستی

برچسب ها # اس ام اس 2 جوک جدید sms2jok.blogfa.com/ ابربرچسب ها: جوک جدید , جوک , جک جدید , اس ام اس , اس ام اس جدید , اس ام اس عاشقانه , اس ام اس خنده دار , اس ام اس طنز , جوک خنده دار , جوک جدید خنده دار , اس ام اس جدید خنده دار , اس ام ... # اس ام اس عاشقانه،عكس عاشقانه،جملات عاشقانه sms4love.mihanblog.com/ - Cached اس ام اس عاشقانه،اس ام اس جدید،اس ام اس عشقولانه،اس ام اس لاو،اس ام اس باحال،اس ام اس عاشقانه جدید،اس ام اس روز،اس ام اس عشقی،اس ام اس دلتنگی ،‌اسمس عاشقانه ، اس ام اس ... , # اس ام اس مفهومی و خاص www.jazzaab.ir/news_detail_12647.html اس ام اس مفهومی و خاص-www.jazzaab.ir. گاهی نیاز است دکتر به جای یک مشت قرص، برایت فریاد تجویز کند… . . . همه چیز خنده دار بود…. داشتن تو…! بودن من ; ماندن ما… # اس ام اس میلاد امام هادی(ع) - پارس اس ام اس parssms.blogfa.com/category/48 - Cached پارس اس ام اس - اس ام اس میلاد امام هادی(ع) - اس ام اس جدید , sms عاشقانه , اس ام اس فلسفی , اس ام اس تولد , اساماس خنده دار , اساماس - پارس اس ام اس. ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت سرگرمی تفریحی پت و مت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد وبم چیه؟؟؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2286
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1499
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 795
  • باردید دیروز : 549
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 795
  • بازدید ماه : 5,274
  • بازدید سال : 30,556
  • بازدید کلی : 1,590,030
  • کدهای اختصاصی